Pod koniec 1902 r. rozpoczęli budowę swojego samolotu. Flyer, bo tak nazwali maszynę, był dwupłatem z kratownicowym kadłubem i sterem wysokości umieszczonym z przodu.
źródło: NKJP: Jan M. Długosz: Długi lot nielotów, 2008-10-25
Samolot, powstały w 1936 r. w układzie dwupłatu, z otwartą kabiną i stałym podwoziem, miał być następcą CR.32, który potwierdził swe walory bojowe podczas hiszpańskiej wojny domowej (1936-1939).
źródło: NKJP: Internet
Pan Król najpierw chciał budować dwupłatowiec według amerykańskich planów samolotu amatorskiego Wing Ding, ale, jak mówi, gdy zastanowił się nad tymi planami, to wyszło mu, że amerykańskiemu dwupłatowi bliżej do latającej trumny niż do porządnego samolotu.
źródło: NKJP: Włodzimierz Kalicki: Czarodziejski dywan, Gazeta Wyborcza, 1996-04-26