aromamarketing

aromarketing

  • działanie mające na celu zwiększenie sprzedaży jakichś produktów lub usług, polegające na rozprowadzaniu odpowiednio dobranego zapachu w miejscu kontaktu z klientem, na którego ten zapach ma oddziaływać
    • aromarketing
  • CZŁOWIEK W SPOŁECZEŃSTWIE

    Biznes

    reklama i marketing


    KATEGORIE FIZYCZNE

    Cechy i właściwości materii

    zapachy

  • Aromamarketing pomaga stworzyć atmosferę swobody i zaufania, wywrzeć na kliencie trwałe wrażenie [...].

    źródło: Internet: commplace.pl/blog/aromamarketing-czyli-jak-pachnie-sprzedaz

    Skuteczny aromamarketing wymaga wielu czynności, począwszy od decyzji, jakiego rodzaju zapachów użyć, po wybór miejsca i sposobu ich rozprowadzenia.

    źródło: Internet: harbingers.io/blog/czym-jest-aromamarketing

    Specjaliści od aromamarketingu zdradzają, że w aptekach powszechnie stosuje się delikatny zapach eukaliptusowy.

    źródło: Internet: marketerplus.pl/potrzyj-powachaj-aromamarketing-praktyce

    Dzisiaj firmy zajmujące się aromamarketingiem dysponują całymi bibliotekami zapachów, zawierającymi ich kilkaset.

    źródło: Internet: ifeandmore.pl/aromamarketing-zapach-sukcesu-narzedziem-perswazji

    Zastosowanie aromarketingu w salonie podnosi atrakcyjność asortymentu w oczach potencjalnego klienta.

    źródło: Internet: ryneklazienek.pl

  • część mowy: rzeczownik

    rodzaj gramatyczny: m3

    liczba pojedyncza liczba mnoga
    M. aromamarketing
    aromamarketingi
    D. aromamarketingu
    aromamarketingów
    C. aromamarketingowi
    aromamarketingom
    B. aromamarketing
    aromamarketingi
    N. aromamarketingiem
    aromamarketingami
    Ms. aromamarketingu
    aromamarketingach
    W. aromamarketingu
    aromamarketingi

    Inne uwagi

    Zwykle lp

  • ang. aroma marketing

CHRONOLOGIZACJA:
2007, Marcin Gębarowski, Nowoczesne formy promocji, books.google.pl
Data ostatniej modyfikacji: 01.08.2022