-
działanie mające na celu zwiększenie sprzedaży jakichś produktów lub usług, polegające na rozprowadzaniu odpowiednio dobranego zapachu w miejscu kontaktu z klientem, na którego ten zapach ma oddziaływać
-
-
CZŁOWIEK W SPOŁECZEŃSTWIE
Biznes
reklama i marketing
KATEGORIE FIZYCZNE
Cechy i właściwości materii
zapachy
-
|
Aromamarketing pomaga stworzyć atmosferę swobody i zaufania, wywrzeć na kliencie trwałe wrażenie [...].
źródło: Internet: commplace.pl/blog/aromamarketing-czyli-jak-pachnie-sprzedaz
|
|
Skuteczny aromamarketing wymaga wielu czynności, począwszy od decyzji, jakiego rodzaju zapachów użyć, po wybór miejsca i sposobu ich rozprowadzenia.
źródło: Internet: harbingers.io/blog/czym-jest-aromamarketing
|
|
Specjaliści od aromamarketingu zdradzają, że w aptekach powszechnie stosuje się delikatny zapach eukaliptusowy.
źródło: Internet: marketerplus.pl/potrzyj-powachaj-aromamarketing-praktyce
|
|
Dzisiaj firmy zajmujące się aromamarketingiem dysponują całymi bibliotekami zapachów, zawierającymi ich kilkaset.
źródło: Internet: ifeandmore.pl/aromamarketing-zapach-sukcesu-narzedziem-perswazji
|
|
Zastosowanie aromarketingu w salonie podnosi atrakcyjność asortymentu w oczach potencjalnego klienta.
źródło: Internet: ryneklazienek.pl
|
-
część mowy: rzeczownik
rodzaj gramatyczny:
m3
|
liczba pojedyncza |
liczba mnoga |
|
M. |
aromamarketing
|
aromamarketingi
|
|
D. |
aromamarketingu
|
aromamarketingów
|
|
C. |
aromamarketingowi
|
aromamarketingom
|
|
B. |
aromamarketing
|
aromamarketingi
|
|
N. |
aromamarketingiem
|
aromamarketingami
|
|
Ms. |
aromamarketingu
|
aromamarketingach
|
|
W. |
aromamarketingu
|
aromamarketingi
|
|
Inne uwagi
Zwykle lp
-
CHRONOLOGIZACJA:
2007,
Marcin Gębarowski, Nowoczesne formy promocji, books.google.pl
Data ostatniej modyfikacji: 01.08.2022