-
2.
osoba, obsługująca infolinię jakiejś firmy, odbierająca telefony od klientów i załatwiająca zgłoszone przez nich sprawy -
[konsultant] lub [kąsultant]
-
CODZIENNE ŻYCIE CZŁOWIEKA
Praca
zawody -
- konsultant telefoniczny
- konsultant biura obsługi klienta, Błękitnej Linii, call center
- rozmowa z konsultantem
-
Próbowaliśmy się skontaktować z konsultantem z obsługi klienta [...] . Zajęło to ponad 10 minut oczekiwania na linii. Tym razem z dobrym skutkiem.
źródło: NKJP: Małgorzata Himmel: Śnieg zamiast obrazu, Trybuna Śląska, 2003-06-17
Dyrektor Zarządzający [...] skierował nas do Biura Obsługi Klienta. Podczas rozmowy z konsultantem nie uzyskaliśmy informacji, kto wykupił hosting, natomiast pracownik BOK zadeklarował jak najszybszą blokadę konta w przypadku otrzymania stosownego pisma od policji.
źródło: NKJP: Dziennik Internautów, 2009-01-07
Wszyscy nasi konsultanci są w tym momencie zajęci - pada jedno z haseł automatycznie nagranych w telefonie firmowym[...]
źródło: NKJP: Ciężko, coraz ciężej, Gazeta Krakowska. 2002-08-27
Co prawda zdaniem respondentów wysoka dostępność konsultantów call center jest zjawiskiem dość powszechnym [...] , jednak skuteczność pomocy i wysokie kompetencje konsultantów znalazły się dopiero na trzecim i czwartym miejscu najlepiej funkcjonujących aspektów call center.
źródło: NKJP: Polacy lubią korzystać z call center, Gazeta Ubezpieczeniowa, 2009-09-22
-
część mowy: rzeczownik
rodzaj gramatyczny: m1
liczba pojedyncza liczba mnoga M. konsultant
konsultanci
ndepr konsultanty
depr D. konsultanta
konsultantów
C. konsultantowi
konsultantom
B. konsultanta
konsultantów
N. konsultantem
konsultantami
Ms. konsultancie
konsultantach
W. konsultancie
konsultanci
ndepr konsultanty
depr -
fr. consultant
Od: konsultacja