-
rekl.
instytucja, której zadaniem jest planowanie kampanii reklamowych w środkach masowego przekazu i zakup czasu antenowego na reklamy
-
CZŁOWIEK W SPOŁECZEŃSTWIE
Biznes
reklama i marketing
-
|
Za strategię i realizację kampanii internetowej odpowiada Agencja Webola. Strategię i kreację wykorzystaną w kampanii opracowała agencja G7. Dwa filmy reklamowe przygotowane do kampanii - po 30 sek. - wyreżyserował Jak Hryniak, a producentem jest dom produkcyjny Film Reaktor. Zakupem czasu antenowego zajął się dom mediowy Starcom.
źródło: NKJP: Warta: statystyczny Polak nie istnieje, Gazeta Ubezpieczeniowa, 2010-05-12
|
|
Do IAB należy obecnie 15 największych polskich agencji interaktywnych, wszystkie portale i sieci reklamowe, a także domy mediowe i brokerzy planujący internet. Organizacja ściśle współpracuje ze Stowarzyszeniem Agencji Reklamowych w Polsce i wszystkimi największymi domami mediowymi, dlatego też wprowadzenie i upowszechnienie standardów nie powinno stanowić większego problemu.
źródło: NKJP: Internet
|
-
typ frazy: fraza rzeczownikowa
m3, odmienne;
dom ,
mediowy
Data ostatniej modyfikacji: 20.06.2012