dom mediowy

  • rekl.  instytucja, której zadaniem jest planowanie kampanii reklamowych w środkach masowego przekazu i zakup czasu antenowego na reklamy
  • CZŁOWIEK W SPOŁECZEŃSTWIE

    Biznes

    reklama i marketing

  • Za strategię i realizację kampanii internetowej odpowiada Agencja Webola. Strategię i kreację wykorzystaną w kampanii opracowała agencja G7. Dwa filmy reklamowe przygotowane do kampanii - po 30 sek. - wyreżyserował Jak Hryniak, a producentem jest dom produkcyjny Film Reaktor. Zakupem czasu antenowego zajął się dom mediowy Starcom.

    źródło: NKJP: Warta: statystyczny Polak nie istnieje, Gazeta Ubezpieczeniowa, 2010-05-12

    Do IAB należy obecnie 15 największych polskich agencji interaktywnych, wszystkie portale i sieci reklamowe, a także domy mediowe i brokerzy planujący internet. Organizacja ściśle współpracuje ze Stowarzyszeniem Agencji Reklamowych w Polsce i wszystkimi największymi domami mediowymi, dlatego też wprowadzenie i upowszechnienie standardów nie powinno stanowić większego problemu.

    źródło: NKJP: Internet

  • typ frazy: fraza rzeczownikowa

    m3, odmienne; dom ,  mediowy 
Data ostatniej modyfikacji: 20.06.2012