Jednak rozwój „Tygodnika” i moje pragnienie pogłębiania swoich umiejętności dziennikarskich, wymogły rezygnację z pracy w szkole. Początkowo brakowało mi Studium i słuchaczy, ale coraz więcej zajęć dziennikarskich absorbowało w tym stopniu moją uwagę i czas, że zapomniałem o nauczycielstwie. Z tych czasów zostało mi tylko oprowadzanie wycieczek szkolnych po redakcji i spotkania z młodzieżą, która pragnie zobaczyć dziennikarza i porozmawiać z nim na lekcji.
źródło: NKJP: Dziennikarz - redaktor, czyli jak (wy)prowadzić ''Tygodnik'', Tygodnik Ciechanowski, 2005-02-05
Warto się uczyć, nie tylko dla stypendium – mówi Mateusz Kaśków, licealista z Bystrzycy Kłodzkiej. - Bo jak się nie będziemy uczyć, to zostanie nam tylko zamiatanie ulic.
źródło: NKJP: Karolina Osińska:: Nasi zdolni na 102, Gazeta Wrocławska, 2003-10-07
Po wywiadzie przystąpiliśmy do konkurencji. Okazało się jednak, że zjazd nie był taki prosty. Śnieg był zamarznięty i nieujeżdżony. - Musieliśmy korzystać z pomocy strażaków, którzy pociągnęli nas na sam dół - opowiadają uczniowie. - Potem zostało nam jedynie czekać z niecierpliwością na wyniki.
źródło: NKJP: WF-Cogito:Nie bele co... Gazeta Wrocławska, 2002-03-07