-
2.
urzęd. potwierdzanie certyfikatem czyichś kompetencji w określonej dziedzinie -
CODZIENNE ŻYCIE CZŁOWIEKA
Praca
organizacja i hierarchia w pracy, stosunki służbowe
CZŁOWIEK W SPOŁECZEŃSTWIE
Funkcjonowanie państwa
urzędy i ich funkcjonowanie -
Certyfikacja urzędników przyczynia się do tworzenia wysokiej jakości personelu organizacji, podniesienia poziomu kwalifikacji tych specjalistów.
źródło: Internet: nextews.com
Projekt mógłby obejmować wspólne działania, m.in. [...] utworzenie centrum certyfikacji kadr, badanie potrzeb edukacyjnych oraz rynkowych [...].
źródło: Internet: klaster.wseh.pl
Certyfikacja pracowników jest procesem diagnozy i oceny umożliwiającym sprawdzenie i formalne poświadczenie posiadanych przez pracowników kompetencji [...].
źródło: Internet: hrdlabiznesu.pl
-
część mowy: rzeczownik
rodzaj gramatyczny: ż
liczba pojedyncza liczba mnoga M. certyfikacja
certyfikacje
D. certyfikacji
certyfikacji
neut certyfikacyj
char C. certyfikacji
certyfikacjom
B. certyfikację
certyfikacje
N. certyfikacją
certyfikacjami
Ms. certyfikacji
certyfikacjach
W. certyfikacjo
certyfikacje
Inne uwagi
Zwykle lp
-
internac.
ang. certification
fr. certification
z łac. śred. certificatio 'upewnienie, poświadczenie'