-
2.
rekl. działanie promocyjne prowadzone przez producentów lub reklamodawców jakiegoś towaru, polegające na rozdawaniu jego bezpłatnych próbek osobom, które mogłyby być zainteresowane zakupem towaru -
[sampliŋk] lub [samplink]
-
CZŁOWIEK W SPOŁECZEŃSTWIE
Biznes
reklama i marketing -
Cel samplingu to [...] zachęta do spożywania X [...] i przekonanie konsumenta, że niezawierający cukru napój pomaga mu wyglądać i czuć się wspaniale.
źródło: NKJP: MAZ: Kontrolowany flirt..., Gazeta Poznańska, 2005-06-28
Na stacjach benzynowych X trwa sampling szamponów przeciwłupieżowych Y.
źródło: Internet: wirtualnemedia.pl
Promocja obejmuje prowadzony równolegle sampling kremu i loterię konsumencką.
źródło: Internet: marketing-news.pl
Zajmujemy się kompleksową obsługą akcji degustacyjnych, akcji animacyjnych, samplingów, imprez plenerowych, pikników, konkursów itp.
źródło: Internet: elektra.waw.pl
-
część mowy: rzeczownik
rodzaj gramatyczny: m3
liczba pojedyncza liczba mnoga M. sampling
samplingi
D. samplingu
samplingów
C. samplingowi
samplingom
B. sampling
samplingi
N. samplingiem
samplingami
Ms. samplingu
samplingach
W. samplingu
samplingi
-
+ sampling + (CZEGO) -
ang.