sampling

Hasło ma wiele znaczeń,
wybierz to, które Cię interesuje

2. w marketingu

  • 2.

    rekl.  działanie promocyjne prowadzone przez producentów lub reklamodawców jakiegoś towaru, polegające na rozdawaniu jego bezpłatnych próbek osobom, które mogłyby być zainteresowane zakupem towaru
  • [sampliŋk] lub [samplink]

  • CZŁOWIEK W SPOŁECZEŃSTWIE

    Biznes

    reklama i marketing

  • Cel samplingu to [...] zachęta do spożywania X [...] i przekonanie konsumenta, że niezawierający cukru napój pomaga mu wyglądać i czuć się wspaniale.

    źródło: NKJP: MAZ: Kontrolowany flirt..., Gazeta Poznańska, 2005-06-28

    Na stacjach benzynowych X trwa sampling szamponów przeciwłupieżowych Y.

    źródło: Internet: wirtualnemedia.pl

    Promocja obejmuje prowadzony równolegle sampling kremu i loterię konsumencką.

    źródło: Internet: marketing-news.pl

    Zajmujemy się kompleksową obsługą akcji degustacyjnych, akcji animacyjnych, samplingów, imprez plenerowych, pikników, konkursów itp.

    źródło: Internet: elektra.waw.pl

  • część mowy: rzeczownik

    rodzaj gramatyczny: m3

    liczba pojedyncza liczba mnoga
    M. sampling
    samplingi
    D. samplingu
    samplingów
    C. samplingowi
    samplingom
    B. sampling
    samplingi
    N. samplingiem
    samplingami
    Ms. samplingu
    samplingach
    W. samplingu
    samplingi
  • bez ograniczeń + sampling +
    (CZEGO)
  • ang.