dyrektor kreatywny

  • osoba sprawująca nadzór nad całością prac związanych z promocją jakichś produktów
  • CODZIENNE ŻYCIE CZŁOWIEKA

    Praca

    organizacja i hierarchia w pracy, stosunki służbowe


    CZŁOWIEK W SPOŁECZEŃSTWIE

    Biznes

    reklama i marketing

    • dyrektor kreatywny (w) agencji (reklamowej)
    • stanowisko dyrektora kreatywnego
  • [...] dobra reklama to przekaz zapadający w pamięć. – Taki przekaz musi mieć pewną siłę, przejawiającą się np. w oryginalności. Powinien budzić emocje i wyróżniać się spośród innych reklam – mówi [...] dyrektor kreatywny agencji reklamowej [...].

    źródło: NKJP: ol: Liczy się dobry slogan, Dlaczego?, 2009-08-19

    Z pomocą dyrektora kreatywnego Dawna Mello Gucci zaczął pracować nad przywróceniem włoskiemu domowi mody jednolitego wizerunku [...].

    źródło: NKJP: Amy Barrett: Skąpe stroje, sute zyski Gucciego, Gazeta Wyborcza, 1997-09-01

    To była bardzo ciekawa rozmowa kwalifikacyjna. Siedzieliśmy z dyrektorem kreatywnym po turecku na podłodze, bo sala konferencyjna była remontowana.

    źródło: NKJP: Adrian Tomaszewski: Książeczka zdrowia copywritera, 2006

    W połowie lat 90. dyrektorzy kreatywni zaczęli narzekać, że reklama stała się realistyczna, przestała być spektaklem.

    źródło: NKJP: Krystyna Lubelska: Romans z marką, Polityka, 2004-08-14

  • typ frazy: fraza rzeczownikowa

    m1, odmienny: dyrektor, kreatywny

Data ostatniej modyfikacji: 19.04.2017