dyrektor kreatywny
-
osoba sprawująca nadzór nad całością prac związanych z promocją jakichś produktów
-
CODZIENNE ŻYCIE CZŁOWIEKA
Praca
organizacja i hierarchia w pracy, stosunki służbowe
CZŁOWIEK W SPOŁECZEŃSTWIE
Biznes
reklama i marketing -
- dyrektor kreatywny (w) agencji (reklamowej)
- stanowisko dyrektora kreatywnego
-
[...] dobra reklama to przekaz zapadający w pamięć. – Taki przekaz musi mieć pewną siłę, przejawiającą się np. w oryginalności. Powinien budzić emocje i wyróżniać się spośród innych reklam – mówi [...] dyrektor kreatywny agencji reklamowej [...].
źródło: NKJP: ol: Liczy się dobry slogan, Dlaczego?, 2009-08-19
Z pomocą dyrektora kreatywnego Dawna Mello Gucci zaczął pracować nad przywróceniem włoskiemu domowi mody jednolitego wizerunku [...].
źródło: NKJP: Amy Barrett: Skąpe stroje, sute zyski Gucciego, Gazeta Wyborcza, 1997-09-01
To była bardzo ciekawa rozmowa kwalifikacyjna. Siedzieliśmy z dyrektorem kreatywnym po turecku na podłodze, bo sala konferencyjna była remontowana.
źródło: NKJP: Adrian Tomaszewski: Książeczka zdrowia copywritera, 2006
W połowie lat 90. dyrektorzy kreatywni zaczęli narzekać, że reklama stała się realistyczna, przestała być spektaklem.
źródło: NKJP: Krystyna Lubelska: Romans z marką, Polityka, 2004-08-14
-
typ frazy: fraza rzeczownikowa
m1, odmienny: dyrektor, kreatywny